پاساژ اینترنتی ترافیک | فروش انواع لوازم یدکی موتور سیکلت

پاساژ اینترنتی ترافیک | فروش انواع لوازم یدکی موتور سیکلت

فروش انواع لوازم یدکی موتور سیکلت از طریق سایت اصلی bikershop.ir
پاساژ اینترنتی ترافیک | فروش انواع لوازم یدکی موتور سیکلت

پاساژ اینترنتی ترافیک | فروش انواع لوازم یدکی موتور سیکلت

فروش انواع لوازم یدکی موتور سیکلت از طریق سایت اصلی bikershop.ir

درب لنت عقب موتور سیکلت

 

درب لنت عقب موتور سیکلت وسیله‌ای است که نیاز هر موتور سیکلتی است. این محصول وظیفه‌ی حفظت از لنت ترمز را بر عهده دارد و می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

ما به شما درب لنت عقب CDI با شفت و اهرم راپیدو را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول دارای ابعاد ۱۷ × ۱۴ × ۵ سانتی‌متر بوده و وزن آن ۴۲۴ گرم است. همچنین جنس آن از فلز بوده که می‌تواند عمر طولانی داشته باشد.

این کالا با توجه به کیفیت ساخت و رعایت کردن تمامی استانداردهای موجود توانسته مشتریان زیادی رابرای خود داشته باشد. اگر به دنبال یک درب لنت باکیفیت با طول عمر بالا هستید این محصول می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

محصول فوق یکی از تولیدات شرکت راپیدو بوده که برای موتورسیکلت عرضه شده است. این محصول نقشی حفاظتی داشته و از لنت ترمز محافظت می‌کند.

درب لنت عقب CDI با شفت و اهرم راپیدو طراحی مناسبی داشته و می‌توان از آن برای بسیاری از موتورسیکلت‌های هوندا استفاده کرد. جنس به کار رفته در ساخت این محصول استحکام و مقاومت بالایی به آن بخشیده است. این ساختار فلزی نقشی حفاظتی را برای لنت ترمز ایفا می‌کند.

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید

دستگیره زین موتور سیکلت

 

دستگیره زین موتور سیکلت

دستگیره زین موتور سیکلت یک قطعه فلزی و ساده میباشد که در قسمت زیر زین در سمت راست موتور سیکلت نصب میشود

وظیفه دستگیره زین

وقتی قصد دارید موتور سیکلتتان را روی جک وسط قرار دهید، باید با نگهداشتن جک وسط روی زمین با پایتان، عقب موتور سیکلت را کمی بلند کرده و عقب بکشید تا موتور در حالت جک وسط قرار بگیرد. دستگیره زین جایی است که شما باید آن را بگیرید و موتور را کمی به عقب بکشید.

درصورتی که از دستگیره زین استفاده نکنید و مثلا زین را بکشید، پس از مدتی کوشواره ها و واشر های زین شکسته شده و جدا میشود.

دستگیره زین آزادی با حداکثر استحکام تولید شده و شما را از داشتن دستگیره زین تا همیشه بی نیاز میسازد

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید

ذغال چراغ جلو CDI 125 میهن یدک

 

ذغال چراغ جلو CDI 125 میهن یدک

  • طراحی زیبا و مقاوم بر اساس مدل خودرویی
  • دارای سیم های افشان درجه یک  ( زرسیم کرمان استاندارد خودرویی)
  • سر سیم های درجه یک با دستگاه های اتوماتیک پرس می شوند .
  • مغزی نسور از جنس باکالیت (جنس دسته کتری ) مقاوم در برابر حرارت بالا
  • طراحی فلزی پلاستیکی به دلیل زیبایی و جلوگیری از اتصال کوتاه شدن و قطع و وصل شدن پشت لامپ
  • سازگاری با مدل ها ی متفاوت بلوری های (رفلکتور) بازار مهمترین قسمت تمایز و برتری این محصول نسبت به محصولات مشابه می باشد .

توصیه ها :

  • هنگام نصب به رنگ بندی سیم ها در سوکت و … نسبت به سوکت های روبرو دقت فرمایید .
  • از قطع کردن سوکت های سیم در صورت تفاوت با سوکت روبررو جدا خودداری فرمایید .

برای خرید این محصول کلیک کنید

چرخ کامل موتور سیکلت

موتور سیکلت! این وسیله ی جذاب که سالهاست از پرکاربرد ترین وسایل نقلیه در جهان است! وسیله ای سبک، کم خرج و البته سریع که عمدتا مصارف درون شهری دارد. موتور سیکلت سالهاست جایگزین مناسبی برای خودرو شده که خیلی ها ترجیح میدهند از این وسیله کاربردی برای جابجایی هایی در فواصل نه خیلی طولانی استفاده میکنند.
موتور سیکلت همانند سایر وسایل نقلیه با استفاده از چرخش و اصطکاک چرخ ها با زمین حرکت میکند. چرخ ها تقریبا مهم ترین بخش موتور سیکلت است که بدون آنها، موتور سیکلت ماهیت خود را از دست میدهند.
عمدتا چرخ موتور سیکلت متشکل از چهار بخش طوقه، پره ، توپی و لاستیک میباشد.که البته لاستیک موتور سیکلت از بین بخش ها، یکی از لوازم مصرفی و مابقی آن از وسایل ضروری موتور سیکلت است. در کارایی چرخ موتور سیکلت چند عامل مهم قابل تعریف است:


  • کیفیت و مقاومت طوقه در برابر خم شدن و شکستگی و زنگ زدگی
  • کیفیت و مقاومت پره ها در مقابل شکستگی، خوردگی و خم شدن
  • کیفیت و جنس توپی موتور سیکلت و استحکام آن در برابر ضربات وارده به چرخ

این سه عامل تعیین کننده کیفیت و دوام چرخ کامل عقب هوندا میباشد.

موتور سیکلت هوندا از پر مصرف ترین (و در عین حال بی رمق ترین) موتور سیکت مصرفی در ایران میباشد که امروزه بدلیل قیمت ارزان آن (نسبت به سایر موتور سیکلت ها) رایج تر از موتور سیکلت های دیگر میباشد.

محصولی که قصد معرفی آن را داریم چرخ کامل عقب هندا میباشد که ترکیبی از بهترین برند هاست که ما آن را اسمبل کرده و به بازار عرضه نموده ایم!

توپی بکار رفته از چرخ کامل عقب هندا ی ما، برند دینامیک میباشد که این برند ثابت شده، مقاومت بالایی در برابر خرابی و خوردگی و شکستگی دارد.

طوقه بکار رفته در چرخ کامل عقب هندا طوقه سایکل حدید میباشد که امروزه همه صنف موتور سواران و لوام یدکی فروشان آن را میشناسند. یک طوقه درجه یک با آلیاژی قدرتمند و با کیفیت!

پره های بکار رفته در چرخ کامل عقب هوندا پره تکنو است که سالهاست خود را اثبات کرده. این ترکیب میتواند یک چرخ با کیفیت برای موتور سیکلت هندای شما باشد.

همچنین بسته بندی این محصول یه صورت تک کارتن میباشد.

با خرید و نصب این محصول از ما، با یک تیر سه نشان را میزنید و علاوه بر اینکه طوقه ای مقاوم دارید، سالها نیاز به تعویض توپی موتور سیکلت و پره چرخ را نخواهید داشت.

برای خرید انواع چرخ کامل موتور سیکلت اینجا کلیک کنید

درب باک موتور سیکلت

درب باک موتور سیکلت چیست؟

درب باک CDI کاوان یک قطعه مدور میباشد که یک قفل سوئیچی روی آن نصب گردیده و بمنظور بسته نگهداشتن باک ببنزین موتور سیکلت استفاده میشود.

درب باک CDI کاوان، از چند جزء کلی تشکیل شده است: سوئیچ، قفل، درپوش، لاستیک، مهره و فنر نگهدارنده

طریقه کارکرد درب باک CDI کاوان  بدین صورت است که در حالت سوئیچ بسته، زائده های قفل، به درپوش چسبیده و در حالت سوئیچ باز، زائده ها کمی از درپوش فاصله گرفته و به لبه های سوراخ باک میچسبند و نمیگذارند که درب باک بچرخد و باز شود.

درب باک CDI کاوان بر خلاف ظاهر ساده ای که دارد، وظیفه مفیدی را بر عهده دارد. از جمله جلوگیری از بخار شدن و از بین رفتن بنزین، جلوگیری از بیرون پریدن و ریختن بنزین، جلوگیری از نشت بوی بنزین در اطراف موتور سیکلت، جلوگیری از سرقت سوخت موتور سیکلت با قفل کردن درب باک، مقداری هوا دهی به باک برای پاشش سوخت کافی به شیر بنزین.

برای خرید انواع درب باک موتور سیکلت اینجا کلیک کنید