پاساژ اینترنتی ترافیک | فروش انواع لوازم یدکی موتور سیکلت

پاساژ اینترنتی ترافیک | فروش انواع لوازم یدکی موتور سیکلت

فروش انواع لوازم یدکی موتور سیکلت از طریق سایت اصلی bikershop.ir
پاساژ اینترنتی ترافیک | فروش انواع لوازم یدکی موتور سیکلت

پاساژ اینترنتی ترافیک | فروش انواع لوازم یدکی موتور سیکلت

فروش انواع لوازم یدکی موتور سیکلت از طریق سایت اصلی bikershop.ir

بلوری موتور سیکلت

بلوری موتور سیکلت چیست؟

چراغ جلو یا اصطلاحا بلوری موتور سیکلت محفظه ایست که لامپ و یا زنون درون آن قرار میگیرد و با استفاده از منشور آینه وار منعکس کننده نور باعث تقویت نور موتور سیکلت میگردد.

بلوری از ۴ قسمت تشکیل میشود. کاسه چراغ، قاب دور بلوری، منشور آینه ای و شیشه جلو.

بلوری ها با جنس های مختلف تولید شده اند. بعضی از آنها از جنس کامل فلز و بعضی ها پلاستیکی هستند. بعضی ها هم با شیشه نسوز تولید میشوند.

بلوری راپیدو

راپیدو از شرکت های معتبر تولید قطعات موتور سیکلت است که این قطعه را تولید میکند. بلوری راپیدو در نهایت کیفیت و با متریال درجه یک تولید میشوند.

بلوری آمیکو راپیدو از پلاستیک نشکن و با دوام ساخته شده که شیشه آن کاملا شفاف و استاندارد است.

نور ساتع شده از بلوری راپیدو بسیار قوی و قابل توجه است. منشور بکار رفته در این محصول نور را به صورت کاملا استاندارد و در یک جهت منعکس میکند

قسمت های اتصال به بدنه موتور  سیکلت کاملا مستحکم بنا شده تا از شکستگی آن جلوگیری شود.

این محصول در بسیه بندی شیک و اسناندارد به بازار عرضه گردیده که از واحد تست به سلامتی گذشته و کاملا سالم و استاندارد طراحی موتور سیکلت شما میباشد.

با خرید این محصول از بایکرشاپ میتوانید آن را در سریعترین زمان ممکن در تهران و یا شهرستان تحویل بگیرید.


برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید

دستکش پنجه ای موتور سیکلت

دستکش پنجه ای موتور سیکلت TERCOM

یکی از مهم ترین لوازم جانبی موتور سیکلت دستکش مخصوص موتور سواری است. به دلیل خطرات احتمالی موتور سواری، استفاده از دستکش موتور سیکلت بسیار اهمیت دارد. دستکش پنجه ای موتور سیکلت جهت کنترل بهتر وسیله نقلیه و همچنین کاهش صدمات وارده به دست راننده در هنگام تصادف بسیار مهم می باشد.

ویژگی های دستکش پنجه ای TERCOM

دستکش پنجه ای TERCOM باعث محافظت از دست ها در سرما و گرما و تابش نور خورشید می شود. نوع چرم استفاده شده در دستکش چرمی ،  نه تنها زیباست بلکه دست شما را دچار حساسیت نمیکند و از سرخوردن روی دسته موتور جلوگیری می کند. همچنین پارچه آن کشی میباشد که امکان استفاده برای هر نوع سایز دستی است و کاملا فری سایز میباشد.

دستکش پنجه ای TERCOM دارای نوار کشی و چسب دار است که مچ دست را کاملا می پوشاند و شما می توانید حتی در باشگاه بدنسازی هم از این نوع دستکش استفاده کنید .

افزایش ایمنی با استفاده از دستکش پنجه ای TERCOM

امروزه اکثر جوانان کشورمان به موتور سواری علاقه بسیاری دارند و از لذت آن را تجربه کرده اند اما متاسفانه بیشترین تصادفات در کشور ما مخصوص موتور سواران است و به دلیل استفاده نکردن از تجهیزات و لوازم ایمنی موتور صدمات زیادی می بینند، یکی از مهم ترین تجهیزات موتور سواری بعد از کلاه ایمنی، استفاده از دستکش مخصوص موتور سواری است که این دستکش از صدمات به مچ انگشت و دستان موتور سوار جلوگیری میکند .

حتی یک برخورد کوچک موتور  و در نهایت چپ شدن موتور سیکلت، می تواند صدمات جدی و جبران ناپذیری به دست شما وارد کند. بنابراین پیشنهاد ما به شما استفاده از یک دستکش مرغوب موتور سواری است و بدلیل اینکه استفاده از دستکش های ضخیم و سنگین ممکن است باعث عدم کنترل موتور و حتی تصادف شود شرکت ما قصد دارد بهترین نوع دستکش مخصوص موتور سواری را در اختیار شما قرار دهد.

استفاده از دستکش موتور سواری همچنین باعث کنترل بهتر موتور و عدم خستگی دست ها  در طی مسیر می شود.

 

مزایای دستکش پنجه ای TERCOM

یکی از مزیت های مهم دستکش پنجه ای TERCOM ، ضد آب بودن آن است و برای این روزهای سرد زمستانی پیشنهاد بسیار مناسبی میباشد .

از مزیت های مهم دیگر دستکش مخصوص موتور سواری راپیدو جلوگیری از چسبندگی دست به موتور و عدم عرق کردن دست در دماهای بالا و پایین است که حتی موقع آسیب دیدگی خراش و زخم می توانید  براحتی و با اطمینان کامل از این دستکش استفاده کنید

دستکش پنجه ای TERCOM طوری طراحی شده است که نهایت راحتی را درهنگام موتور سواری برای شما راننده عزیز به همراه دارد.

دستکش پنجه ای TERCOM داری یک بنده نگهدارنده در قسمت مچ دست می باشد که تمام موتورسواران و حتی اسکی بازان حرفه ای از دستکش های دارای بند نگهدارنده استفاده می کنند طراحی این بند باعث می شود که دستکش ها ثابت در دست قرار بگیرد و درهنگام هر نوع برخورد از خارج شدن دستکش ازدست جلوگیری شود و در گرما و سرما و ضربات، این  دستکش از دست شما محافظت می کند.


این دستکش علاوه بر محافظت از بند انگشتان دست، سبک انعطاف پذیر و راحت است که باعث کنترل بهتر موتور و همچنین محافظت از آفتاب سوختگی و یخ زدن دست ها در هنگام سرما است.

دستکش های مخصوص موتور سواری باید تلفیقی از نخ و چرم باشد پس استفاده از دستکش های چرمی بعلت لغزنده شدن در هنگام خیس شدن با برف و باران توصیه نمی شود.

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید

خرید ست دنده زنجیر موتور سیکلت

ست دنده زنجیر موتور سیکلت چیست؟

ست دنده زنجیر یک ست متشکل از زنجیر موتور سیکلت و دنده زنجیر میباشد که هر دو متعلق به یک تولید کننده میباشند.

دلیل ست کردن و با هم بودن دنده و زنجیر این است که در بیشتر مواقع زنجیر های جدایی که فروخته میشود با فواصل دندون ها همخوانی ندارد و این موضوع هم به زنجیر موتور سیکلت آسیب میرساند و هم باعث خوردگی دنده زنجیر خواهد شد.

ست دنده زنجیر اصلی UG4

زنجیر بکار رفته در این محصول از فولاد بسیار قوی ساخته شده و به راحتی پاره نمیشود

همچنین دنده ها از آلیاژی بسیار قدرتمند تشکیل شده اند که عمر و دوام بسیار بالایی دارند.

این محصول کاملا استاندارد موتور سیکلت طراحی شده است

نحوه کار ست دنده زنجیر موتور سیکلت

چرخش چرخ دنده ها در انجین موتور سیکلت توسط دنده به زنجیر منتقل میشود و در نتیجه باعث به حرکت در آمدن زنجیر میشود. در این حالت انتهای زنجیر به چرخ دنده متصل به توپی موتور سیکلت وصل شده و باعث میشود که چرخ موتور سیکلت بچرخد و در نتیجه موتور سیکلت به حرکت در آید.

برای خرید انواع ست دنده زنجیر موتور سیکلت خود اینجا کلیک کنید

۵ دلیلی که کودکتان را سوار موتور سیکلت نکنید!

 

موتور سواری کودکان

موتور سیکلت! این وسیله بسیار کاربردی و در عین حال بسیار خطرناک که سالها جان بسیاری از هم وطنانمان را در اثر بی احتیاطی میگیرد.

همانطور که در مقاله ایمنی در موتور سواری پیشتر شرح دادیم، اگر شما مسائل ایمنی را در هنگام رانندگی با موتور سیکلت رعایت نکنید ممکن است عواقب بسیار فاجعه باری را برای خود رقم بزنید.

اگز شما هم از آن دسته موتور سوارانی هستید که خیلی دوست دارید خانواده خودتان را با موتور سیکلت خود به تفریح برده و از خودرو استفاده زیادی نکنید ما امروز اینجاییم تا به شما ۵ دلیل قانع کننده بدهیم که کارتان بسیار اشتباه است.

در  اینجا ۵ دلیل آورده ایم که شما نباید کودکان خود را با موتور سیکلت جابجا کنید.

احتمال تصادف حتی در بهترین حالت

شما هرچقدر هم که راننده خوبی باشید، باز هم احتمالات بسیار زیادی برای تصادف شما در حین موتور سواری وجود دارد. هر چقدر هم که مسائل ایمنی را رعایت کنید، باز هم ممکن است یک نفر با سرعت بسیار بالا از پشت سر به موتور سیکلت شما برخورد کرده و شما را نقش بر زمین کند!

در حین تصادفات رانندگی، بسته به پوزیشن و نوع تصادف، شما ممکن است جان سالم بدر ببرید، زیرا قطعا یک انسان بالغ هستید و بدنی به نسبت قویتر از کودکان دارید. اما آیا فکر کرده اید اگر ضربه ای که به شما خورد، به کودک زیر ۷ سالتان میخورد چه میشد؟

اصلا به این فکر کرده اید که حتی ۱ درصد اگر جان فرزندتان در خطر باشد، اگر تمام دنیا را به شما بدهند دیگر آسیبی که به فرزندتان میرسد را جبران کرد؟ پس قبل از اینکه اقدام به سوار کردن کودکان بر موتور سیکلت کنید به این موضوع بیندیشید که جان او را به خطر خواهید انداخت و اگر خدایی نا کرده بلایی به سر فرزند دلبندتان بیاید هیچگاه خودتان را نخواهی بخشید

در موتور سیکلت جایی برای کودکان نیست

خیلی وقتها در کوچه و خیابان میبینیم که کودکان خود را روی باک موتور سیکلت میگذارند! بعد به او میگویند فرمان را محکم بگیر! کاملا واضح است کودک نمیتواند فرمان را به قدرتی که شما گرفته اید بگیرد! مگر دستان او چقدر قدرت دارند؟ و یا او آیا میتواند در حین ترمز های شدید خود را در حالت معمولی نگهدارد؟

دیگری، فرزندش را پشت سرش قرار داده و به وی میگوید کمر مرا محکم بگیر! خب آدم عاقل مگر دست یک کودک چقد میتواند شما را محکم بگیرد تا در سر پیچ ها از موتور سیکلت به طرفین پرت نشود؟

دیگری را میبینیم که کودک خود را بین خود و همسرش قرار میدهد و چه بدتر! زیرا  در این صورت هم همسر و هم فرزندش در معرض خطر است زیرا سوار کردن سرنشین بیش از ۱ نفر بر موتور سیکلت امری بسیار خطر ناک است و تعادل موتور سیکلت را بسیار پایین می آورد!

اثر بسیار بد سرما بر کودکان در حین موتور سواری

هر چه سن از متوسط به پایین باشد احتمال بروز بیماری ها در بدن انسان بیشتر است. یکی از شایعترین بیماری ها که در اثر سرما به سر یا پیشانی افراد بوجود می آید سینوزیت است. کودکان بدلیل پوست و استخوان بندی نازکتر بیشتر در مرض سینوزیت هستند.

هیچگاه کودکتان را با موتور سواری در سرما در معرض سینوزیت قرار ندهید! زیرا دیگر به این زودی ها خوب بشو نیست!

گیر کردن پای کودک در پره های موتور سیکلت

خود من شاهد این اتفاق تلخ بودم. کودک بدلیل اینکه پاهای کوچکتری دارد، در بسیاری از موارد پاهایش به جاپایی نمیرسد و ممکن است بدلیل بازیگوشی و تکان دادن پاهای وی در پره موتور سیکلت گیر کرده و فاجعه ای دردناک رخ دهد.

برخورد پاهای کودک به اگزوز داغ و یا انجین

متاسفانه بنده بازهم شاهد این اتفاق ناگوار بوده ام. همانطور که میدانید، انجین موتور سیکلت پس از مدتی که کار میکند درجه حرارت بالایی را به خود میگیرد. همچنین اگزوز موتور سیکلت هم چون دود داغ را از خود عبور میدهد، حرارت پوسته آن بالا رفته و در صورت برخورد بدن انسان، آن را به کلی میسوزاند. بار ها شاهد سوختگی در اثر برخورد به انجین و اگزوز بوده ام و امیدوارم که با رعایت نکات ایمنی شما شاهد این صحنه دلخراش نباشید.

فرزند دلبندتان که از جانتان برایتان عزیز تر است گلیست که خداوند آن را به شما هدیه داده و شما نسبت به او تعهد دارید و باید از او مراقبت کنید. هیچگاه با سوار کردن کودکان بر موتور سیکلت جان او را به خطر نیندازید!

منبع

طریقه نصب طلق موتور سیکلت چگونه است؟

طریقه نصب طلق موتور سیکلت

پیشتر در مورد فواید طلق موتور سیکلت در مقاله ای جدا صحبت کرده ایم. هم اکنون میخواهیم نحوه طریقه نصب طلق موتور سیکلت ۱۲۵ را به شما عزیزان آموزش دهیم.

در مرحله اول باید بدانید که طلق موتور سیکلت چه قطعات و لوازمی دارد.

طریقه نصب طلق موتور سیکلت

لوازم مورد نیاز برای طلق موتور سیکلت

  • طلق موتور سیکلت
  • میله های نگهدارنده طلق موتور سیکلت
  • گیره هایی که روی فرمان موتور سیکلت نصب میشوند
  • پیچ و مهره بزرگ برای اتصال گیره های فرمان
  • پیچ و مهره های اتصال طلق به میله های نگهدارنده
  • گیره های اتصال میله به طلق که با پیچ و مهره وصل میشوند
  • بادگیر چرمی با پلاستیکی
  • ۳ عدد بست زیپی
  • ۳ عدد پیچ و مهره برای اتصال طلق به بادگیر

 

مراحل نصب طلق موتور سیکلت

۱- اتصال میله های نگهدارنده یا پایه ها

ابتدا گیره های بزرگی که روی فرمان نصب میشوند را توسط مهره هایش به قسمت خمیدگی یا رزوه دار میله های طلق موتور سیکلت متصل کنید

سپس گیره های بزرگی را که در مرحله قبل به میله ها متصل کردید را روی فرمان مستقر کنید و با پیچ و مهره به صورت آزاد آن را روی فرمان نصب کنید یعنی پیچ و مهره هایش را خیلی سفت نکنید که بتوانید آن ها را روی طلق موتور سیکلت تنظیم نمایید

۲- اتصال طلق به میله ها

هر میله برای اتصال به طلق موتور سیکلت نیاز به سه عدد گیره دارد. ابتدا درون هر میله ای که روی فرمان نصب کردید، سه عدد کیره بیندازید

سپس از یک نفر بخواهید که طلق را برای شما جلوی موتور سیکلت به صورت درست نگهدارد.

سپس اول گیره اولی را که درون میله انداخته اید با پیچ و مهره و واشر به سوراخ های طلق موتور سیکلت ببندید به نحوی که سر پیچ طرف راننده باشد.

هر دو میله را توسط پیچ و مهره و واشر به طلق موتور سیکلت متصل کنید. سپس تمام پیچ ها اعم از پیچ های روی فرمان و یا پیچ های روی طلق موتور سیکلت را محکم کنید.

توجه داشته باشید که پیچ و مهره هایی که روی طلق موتور سیکلت هستند را خیلی محکم نکنید که باعث شکستگی یا ترک برداشتن طلق شوند.

طریقه نصب طلق موتور سیکلت

۳- نصب بادگیر موتور سیکلت

در قسمت پایین طلق موتور سیکلت سه عدد سوراخ وجود دارد ک به منظور اتصال بادگیر پلاستیکی استفاده میشوند.

بالای بادگیر را به صورت درست روی طلق قرار دهید به نحوی که دقیقا از چپ . راست فاصله یکسانی داشته باشد.

سپس توسط میخ، در قسمت سوراخ های طلق، روی بادگیر سوراخ ایجاد کنید به نحوی که پیچ و مهره از آن رد شود.

ابتدا سعی کنید در سوراخ وسطی، با پیچ و مهره و واشر، طلق را به بادگیر متصل کنید

سپس سوراخ های چپ و راست را هم به این صورت با پیج و مهره پر کنید

چراغ جلو را از قسمتی که روی بادگیر تعبیه شده است عبور دهید و در پایین چراغ جلو، همانجا که سه تا سوراخ وجود دارد، توسط بست زیپی، طرفین بادگیر را به هم وصل کنید و اضافه بست را با سیمچین یا قیچی ببرید.

۴- اتصال شیشه جلو

شیشه جلو بدلیل اینکه انعکاس نور نداشته باشد و در برف و باران، دید شما را محدود نکند ساخته شده است. این شیشه توسط واشر مخصوص به طلق منصل میشود.

ابتدا شیشه را توسط واشر  بپوشانید و سپس با کمی فشار، شیشه را روی طلق موتور سیکلت مستقر کنید.

امیدوارم این مقاله تونسته باشد به شما در طریقه نصب طلق موتور سیکلت کمک کند. برای خرید انواع لوازم یدکی موتور سیکلت با قیمت عالی میتوانید بایکرشاپ را در نظر بگیرید.

برای مشاهده محصولات ما کلیک کنید