پاساژ اینترنتی ترافیک | فروش انواع لوازم یدکی موتور سیکلت

پاساژ اینترنتی ترافیک | فروش انواع لوازم یدکی موتور سیکلت

فروش انواع لوازم یدکی موتور سیکلت از طریق سایت اصلی bikershop.ir
پاساژ اینترنتی ترافیک | فروش انواع لوازم یدکی موتور سیکلت

پاساژ اینترنتی ترافیک | فروش انواع لوازم یدکی موتور سیکلت

فروش انواع لوازم یدکی موتور سیکلت از طریق سایت اصلی bikershop.ir

لاستیک جلو پالس و آپاچی ۱۷*۹۰*۹۰ یاسا

لاستیک جلوی آپاچی و پالس ایران یاسا

لوازم مصرفی موتور سیکلت لوازمی هستند که طی دوره ای خاص باید تعویض شوند. این لوازم ، عمدتا شامل روغن موتور سیکلت، لنت موتور سیکلت و لاستیک موتور سیکلت  میباشند که لاستیک یکی از مهم ترین و حیاتی ترین آنهاست.

لاستیک موتور سیکلت معمولا بسته به استفاده موتور سوار از موتور سیکلتش از ۶ ماه تا ۲ سال باید تعویض گردد. البته لاستیک ها تاریخ مصرف و عمر مفید هم دارند که باید به آن توجه نمود.

لاستیک های ایران یاسا، به جرات میتوان گفت که زبان زد تمام کشور هستند. ایران یاسا امروزه بزرگترین و بهترین تولید کننده تایر و تیوب موتور سیکلت میباشد که این اصل بر کسی پوشیده نیست.

این محصول از ایران یاسا مخصوص لاستیک جلوی پالس و همچنین لاستیک جلوی آپاچی میباشد که با سایز استاندارد ۱۷*۹۰*۹۰ طراحی شده است.

لاستیک جلوی پالس ایران یاسا  دوام بسیار بالایی در برابر خوردگی و سایش دارد. همچنین این محصول عالی که برای لاستیک جلوی آپاچی هم استفاده میشود، دارای قطر بالاییست و در نتیجه به این راحتی پنچر نخواهد شد.

لاستیک های تیوبلس

در گذشته لاستیک ها به صورت تیوبی بودند. بدین صورت که یک تیوب در محفظه درون لاستیک موتور سیکلت قرار میگرفت و با استفاده از والف باد میشد و باعث باد شدن لاستیک میشد.

اکنون کارخانه های عظیم لاستیک سازی با حذف تیوب یا به اصطلاح تیوبلس کردن لاستیک موتور سیکلت باعث شده اند که موتور سواران از دردسر های مختص تیوب خلاص شوند. ایده لاستیکهای تیوبلس در ابتدا شاید برای خیلی ها خنده دار به نظر میرسید. چگونه ممکن است لاستیکبدون تیوب باد شود؟!

اما متخصصان لاستیک سازی دنیا با تغییر در طراحی لاستیک موتور سیکلت، محصولات خود  را به گونه ای طراحی کردند که بدون نیاز به تیوب قابل استفاده باشد.

این تحولی گسترده در صنعت لاستیک سازی بود. اما این تکنولوژی جالب به زودی به موتور سیکلت هم رسید و لاستیک هایی مانند لاستیک آپاچی (لاستیک موتور سیکلت آپاچی) نیز از این تکنولوژی بهره مند شدند.

  • سایز:۹۰/۹۰-۱۷
  • نوع:موتوری

    سایر مشخصات

  • موقعیت نصب: جلو
  • طرح گل تایر: F
  • قطر رینگ: (اینچ)۱۷
  • عرض تایر (اینچ / میلیمتر): ۹۰

اگر بدنبال یک لاستیک با کیفیت برای چرخ جلوی موتور سیکلت پالس و یا آپاچی خود میگردید، همگان، لاستیک جلوی آپاچی ایران یاسا را پیشنهاد خواهند داد.

با خرید لاستیک جلوی پالس آپاچی، هزینه های خود را کاهش داده و تا مدتها نیاز به تعویض لاستیک موتور سیکلت آپاچی خود نخواهید داشت.

چرخ کامل عقب هندا

چرخ کامل عقب هوندا

موتور سیکلت! این وسیله ی جذاب که سالهاست از پرکاربرد ترین وسایل نقلیه در جهان است! وسیله ای سبک، کم خرج و البته سریع که عمدتا مصارف درون شهری دارد. موتور سیکلت سالهاست جایگزین مناسبی برای خودرو شده که خیلی ها ترجیح میدهند از این وسیله کاربردی برای جابجایی هایی در فواصل نه خیلی طولانی استفاده میکنند.
موتور سیکلت همانند سایر وسایل نقلیه با استفاده از چرخش و اصطکاک چرخ ها با زمین حرکت میکند. چرخ ها تقریبا مهم ترین بخش موتور سیکلت است که بدون آنها، موتور سیکلت ماهیت خود را از دست میدهند.
عمدتا چرخ موتور سیکلت متشکل از چهار بخش طوقه، پره ، توپی و لاستیک میباشد.که البته لاستیک موتور سیکلت از بین بخش ها، یکی از لوازم مصرفی و مابقی آن از وسایل ضروری موتور سیکلت است. در کارایی چرخ موتور سیکلت چند عامل مهم قابل تعریف است:

 

  • کپفیت و مقاومت طوقه در برابر خم شدن و شکستگی و زنگ زدگی
  • کیفیت و مقاومت پره ها در مقابل شکستگی، خوردگی و خم شدن
  • کیفیت و جنس توپی موتور سیکلت و استحکام آن در برابر ضربات وارده به چرخ

این سه عامل تعیین کننده کیفیت و دوام چرخ کامل عقب هوندا میباشد.

موتور سیکلت هوندا از پر مصرف ترین (و در عین حال بی رمق ترین) موتور سیکت مصرفی در ایران میباشد که امروزه بدلیل قیمت ارزان آن (نسبت به سایر موتور سیکلت ها) رایج تر از موتور سیکلت های دیگر میباشد.

محصولی که قصد معرفی آن را داریم چرخ کامل عقب هندا میباشد که ترکیبی از بهترین برند هاست که ما آن را اسمبل کرده و به بازار عرضه نموده ایم!

توپی بکار رفته از چرخ کامل عقب هندا ی ما، برند دینامیک میباشد که این برند ثابت شده، مقاومت بالایی در برابر خرابی و خوردگی و شکستگی دارد.

طوقه بکار رفته در چرخ کامل عقب هندا طوقه سایکل حدید میباشد که امروزه همه صنف موتور سواران و لوام یدکی فروشان آن را میشناسند. یک طوقه درجه یک با آلیاژی قدرتمند و با کیفیت!

پره های بکار رفته در چرخ کامل عقب هوندا پره تکنو است که سالهاست خود را اثبات کرده. این ترکیب میتواند یک چرخ با کیفیت برای موتور سیکلت هندای شما باشد.

همچنین بسته بندی این محصول یه صورت تک کارتن میباشد.

با خرید و نصب این محصول از ما، با یک تیر سه نشان را میزنید و علاوه بر اینکه طوقه ای مقاوم دارید، سالها نیاز به تعویض توپی موتور سیکلت و پره چرخ را نخواهید داشت.

 

جهت خرید این محصول کلیک کنید

لنت جلو هندا کیلیک پارس لنت

 

لنت جلو هندا کیلیک پارس لنت

همواره بهره گیری از ترمز قوی و بدون نقص برای وسیله نقلیه ای به نام موتور سیکلت، از ضروریات غیر قابل انکار در امر موتور سواری است.موتور سیکلت بدلیل تعادل روی دو چرخ، قطعا در معرض خطر آسیب پذیری ناشی از عدم حفظ تعادل و یا عدم توقف به موقع میباشد.

لنت موتور سیکلت یکی از لوازم مصرفی مهم موتور سیکلت میباشد. لنت موتور سیکلت یا اصطکاک به کاسه ترمز، رفته رفته خراشیده میشود و پس از مدتی باید آن را تعویض نمایید.

عدم تعویض لنت موتور سیکلت با یک لنت مرغوب و با کیفیت بدلیل عدم شناخت روی لنت موتور سیکلت درجه یک و خوب، میتواند برای شما عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

عوارضی که ناشی از توقف نکردن به موقع موتور سیکلت در حین خطر ممکن است منجر به مرگ موتور سوار و در بهترین حالت، خسارت جانی به وی و خسارت مالی به موتور سیکلت او شود.

اینجاست که پای کیفیت به میان می آید و برند برتری به نام پارس لنت خودی نشان داده و محصول بی نظیر خود را برای موتور سیکلت هندا کلیک به بازار عرضه میکند.

پارس لنت، به جرات مهم ترین و با کیفیت ترین برند تولید لنت انواع لوازم نقلیه میباشد که تا کنون نزدیک به 2000 نوع لنت ترمز انواع خودرو، کامیون، موتور سیکلت و حتی قطار را تولید میکند!

توجه داشته باشید که پارس لنت محصولاتی را تولید میکند که شما با استفاده از آنها مزایای بی نظیری را دریافت میکند.

لنت هندا کلیک پارس لنت، باعث عدم خوردگی دیسک چرخ میشود و یک محصول فراتر از خواسته های انتظار است!

همچنین لنت هندا کیلیک پارس لنت، با استفاده از فرمولاسیون قوی و فناوری پیشرفته، توسط پرسنل متخصص تولید شده که ترمز گیری سریع و به موقع را بدنبال خواهد داشت.

سازگاری با محیط زیست، ارمغانی دیگر از پارس لنت میباشد که لنت هندا کلیک از این اصل بی بهره نیستو به حذف "آزبست" از ترکیب لنت، به محیط زیست آسیب بسیار کمتری میرساند.

با خرید لنت هندا کلیک پارس لنت، با خیالی آسوده از موتور سواری خود نهایت لذت را ببرید و ایمنی را به خودتان هدیه دهید!

 

خرید لنت جلو هوندا کیلیک

راهنمای خرید باطری موتور سیکلت

برای خرید باطری موتور سیکلت شما ابتدا باید اطلاعاتی در مورد باطری موتور سیکلت خود داشته باشید تا بتوانید باتری مناسبی برای موتور سیکلت خود خریداری نمائید. هر موتور سیکلت معمولا باتری مخصوص به خود را دارد. بدین منظور در جدول زیر، لیستی از باطری های موتور سیکلت، به همراه آمپر آنها و اینکه مناسب برای چه نوع موتور سیکلتی هستند آورده شده است؛

خرید باتری موتور سیکلت


آشنایی با گارد آرت موتور

گارد آرت موتور

 

گارد موتور سیکلت وسیله ایست فلزی و سنگین که برای دو قسمت جلو و عقب موتور سیکلت تعبیه شده است و وظیفه دارد که از وارد شدن ضربه به بدن و بخصوص پاهای موتور سوار و همچنین قسمت های مختلف موتور سیکلت جلوگیری نماید.

گارد ها در طرح و شکل های مختلف ارائه میشوند و بخصوص برای موتور سیکلت های نسل جدید ایران طرح های آن متنوع میباشد.

یکی از برند های برتر تولید کننده لوازم فلزی موتور سیکلت، آرت موتور میباشد که لوازم فلزی آن، از با کیفیت ترین لوازم فلزی موتور سیکلت در کشور میباشد.

گارد های موتور سیکلت آرت موتور، بدلیل استفاده از آلیاژی عالی، بسیار مستحکم و مقاوم در برابر ضربات میباشد. یکی از این کارهایی که میتوانید انجام دهید و بواسطه آن امنیت خود و موتور سیکتتان را بال ببرید، بستن گارد موتور سیکلت آرت موتور  میباشد.

یکی از اعضای مهم بدن که نقش اساسی در کار های روزمره شما دارد پاهای شماست. در صورتی که پاهای شما ضربه ببیند و مصدوم شود، به سختی میتوانید کار های روز مره خود را انجام دهید.

نقش گارد آرت موتور در محافظت از بدن موتور سوار

در تصادفات موتور سیکلت، بیشتر جراحت پا مد نظر میباشد زیرا معمولا پاها در قسمت پایینتر قرار دارند و ضربه بیشتری میبینند. گارد موتور سیکلت آرت موتور به راحتی با پوشش اطراف پا، از وارد شدن ضربات به پا تا حد امکان جلوگیری میکند و نمیگذارد که در حین تصادف و یا زمین خوردن، پاهای شما به سطح زمین برخورد کرده و یا اینکه زیر موتور سیکلت خود گیر بیفتید.

نقش گارد آرت موتور در محافظت از موتور سیکلت

اگر موتور سوار باشید و سری به لوازم یدکی فروشی ها بزنید میبینید که چند سالیست قیمت لوازم یدکی موتور سیکلت به مرتب بیشتر شده و علت آن تحریم های کشور مان است. اگر موتور سیکلتتان ضربه ببیند مجبور خواهی شد برای تعمیر و جایگزینی قطعات هزینه های بسیار زیادی را بپردازید. به عنوان مثال در تاریخ نگارش این نوشته قیمت باک موتور سیکلت هوندا ۱۲۵ حدود ۱۰۰ هزار تومان است که شما در صورتی که بخواهید این قطعه را تعویض کنید باید این هزینه را بپردازید. استفاده از گارد موتور سیکلت در وارد شدن ضربه به قطعات بدنه موتور سیکلت، نقش اساسی دارد.

گارد آرت موتور وسیله ای کاربردی و بسیار حائز اهمیت است که باید سعی کنید حتما موتور سیکلت خودتان را به آن مجهز کنید. گارد موتور خود را با قیمت پایین و با کیفیت بالا برای انواع موتور سیکلت میتوانید از بایکرشاپ تهیه نمایید.

برای خرید انواع گارد آرت موتور اینجا کلیک کنید